احساس من

تنهایی

احساس من

تنهایی

خدایا

                              زندگی را زندگی کن عشق را عاشقی کن 

                                           آزادی را آزادگی کن 

گناهان دیگران را ببخش.تا خدا هم تو را ببخشد.به آسمان نگاه کن عمیقا نگاه کن شاید

 

خدایی هست برای پرستیدن برای دوست داشتن برای تنها نماندن برای........ 

اینا رو میدونم ولی نه زندگی رو زندگی کردم

نه عشقی صادق داشتم عاشقی کنم 

نه معنی آزادی رو فهمیدم که آزادگی کنم 

گناهان دیگران نسبت به خودم نادیده گرفتم 

آسمان زندگی من همش ابری وسیاهه به کجاش نگاه این که همش سیاه وغمگینه 

خدایا منو تنها نزار خدایا به هیچ کس درد تنهایی رو نده خدایا کمکم کن زندگی کنم 

متشکرم خدا..............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد