احساس من

تنهایی

احساس من

تنهایی

شروع ماجرا

              *زندگی مثل یه جادست منو تو مسافراشیم 

                                *قدر لحظه ها رو بدونیم شاید فردا نباشیم. 

                             ********************* 

                          *تو را درعین دوری دوست دارم 

                               *تو را با این صبوری دوست دارم. 

                          *گل نرگس گل جاوید ایام 

                               *تو را صدسال نوری دوست دارم. 

                             ********************* 

                 *عشق را رنگ آبی زدم دوست داشتن را قرمز 

                         *نامردی را سیاه دروغ را سفید  

   *ولی نمیدونم چرا وقتی به تو میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است 

                            ********************* 

   *مست عشقم مست شوقم مست دوست مست معشوقی که دنیا دست اوست 

                           ********************* 

                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد